Transformeren om te overleven

Herman Toch

Kopen € 21,99
+ 21 punten
Taal:
Nederlandstalig e-book
ISBN-nummer:
9789401410441
Verschijningsdatum:
10/07/2013
Aantal bladzijden:
226
Uitgever:
Lannoo Campus
Uitvoering:
E-book
Digitaal formaat:
EPUB
Kopieerbeveiliging:
Digital watermarking

Inhoud van het boek

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.